reklama

Macko mudruje - Čarnogurský verzus Beňová

Tak sme sa práve dozvedeli novinku v relácii Na telo. Jej autor p. Čarnogurský na to prišiel. Zistil, že pán Gabura má morálne právo vyjadrovať sa k životu homosexuálnych občanov urážlivo a dehonestujúco. Prečo? Lebo je to teológia a navyše má pán Gabura deväť detí z ktorých každé bude (samozrejme okľukou cez štátny rozpočet) prispievať na dôchodok homosexuálnym občanom či predstaviteľom Inakosti. Mne neostáva len dodať asi toľko. Ja tiež zarábam a odvádzam dane. Tak ako drvivá väčšina homosexuálnych občanov. Nikdy, ale skutočne nikdy ma nenapadlo uvažovať o tom, koľkým predstaviteľom KDH, ich rodičom a deťom prispievam na dôchodky či vzdelanie. Až vyjadrenie Jána Čarnogurského ma postavilo pred túto úvahu. Ale hneď vzápätí som ju odohnal ako dobiedzajúcu muchu. Som predsa milujúci a tolerantný človek. tenjeho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (126)

Roman Daniel Baranek

Roman Daniel Baranek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  661
  •  | 
  • Páči sa:  693x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu