reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Daniel Baranek

Roman Daniel Baranek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  661
  •  | 
  • Páči sa:  693x
reklama

Nezaradené

Nie podľa slov, podľa skutkov ich spoznáš.

Roman Daniel Baranek

Nie podľa slov, podľa skutkov ich spoznáš.

Tak čo? Článok o referende ste už napísali? Ja ešte zatiaľ nie. Alebo, že by práve teraz? Nie, ja vlastne nechcem písať o referende. Prečo? Pretože sa to celé tvári, akoby išlo o nejaké zásadné princípy. Pritom ide „iba“ o život. Náš, váš, môj... Neviem, či ide o ľudské práva, ale viem, že ide práve o môj život.

  • 13. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 632x
  • 83
Ako dýcha medveď - krátky komentár

Roman Daniel Baranek

Ako dýcha medveď - krátky komentár

No povedal som že posledná časť bola 3. Toto nie je klasická časť len som čosi podstatné zabudol Prepáčte, ale je to nutné. Nikdy sa nesnažte dýchať osamote doma. Z najväčšou pravdepodobnosťou sa vám aj tak nepodarí proces naštartovať. Možno áno, ale prostredie dôvery a služby aké sa vytvára u dobrých facilitátorov dokáže procesy veľmi prehĺbiť. Kontraindikácie pre holotropné dýchanie - tehotenstvo, vysoký krvný tlak, srdcové choroby, pooperačné stavy, zelený a šedý očný zákal, ťažké choroby kostí a svalov. Úpne špeciálne školení sú terapeuti, ktorí využívajú túto techniku pre psychiatrických pacientov a pre ľudí závislých na rôznych látkách.  Pre týchto klientov vyzerá HD celkom inak a aj príprava na proces je oveľa hlbšia. No chápete, že toto som musel dodať. Ďakujem.

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 464x
Ako dýcha medveď 3

Roman Daniel Baranek

Ako dýcha medveď 3

Toto je posledná časť venovaná holotopnému dýchaniu, ktorá celú sériu tak nejako logicky uzatvára. Pokúsim sa odpovedať na otázku- Načo je to celé dobré?Viete ak by išlo len o trochu divoké zážitky, ktoré sa dobre vynímajú v spoločenskej konverzácii alebo na blogu. Keby to mal byť len bežný trip aby bol človek akože in a cool bolo by to veľmi málo, pre nás teda určite a to by sme sa na celé dýchanie už dávno vykašľali. Holotropné dýchanie nám do bežného každodenného života dalo a dáva oveľa, oveľa viac.

  • 19. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 636x
  • 42
Ako si medveď nezasúťažil

Roman Daniel Baranek

Ako si medveď nezasúťažil

Dnes som si poprezeral stránku OKS. Mňa to naozaj zaujímalo najmä preto, že som zistil, že práve tu má OKS veľkú podporu. A ja sa tu cítim ako ryba vo vode tak prečo nie? No poprvé ma dostal zverejnený maskot. Už je to staršia správa, ale tá žaba škrtiaca bociana ma fakt dostala. Tak som sa uz dlho nezasmial. Naozaj si to pozrite stoji to zato. Najviac ma zaujala ale súťaž s témou Môže sa liberál zniesť s konzsrvatívcom? Sú tie rozdiely neprekonateľné? OKS vyhlásila súťaž o najlepšiu serióznu odpoveď. Uzávierka 27.5.2006. No sakriš mohol som to vyhrať. Ja totiž neviem najlepšiu odpoveď. Ja viem správnu. Môžu! Sú to predsa ĽUDIA a ľudia sa môžu zniesť. A nehovorte, že im v tom bráni rozdielne politické spektrum. O tom niečo viem.

  • 9. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 057x
  • 46
Čomu verí medveď

Roman Daniel Baranek

Čomu verí medveď

Písať o viere je pre mňa veľmi ťažké. Najmä preto, že vieru považujem za niečo hlboko vnútorné až intímne, asi tak podobne ako napríklad sex. A asi aj trochu viac. A môžete mi veriť, že o svojich sexuálnych aktivitách by som sem nič nepísal. Tak prečo o viere áno?...

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 34
reklama
Kto býva s medveďom

Roman Daniel Baranek

Kto býva s medveďom

Kto so mnou býva? Predsa Macko. Ja neviem ako vaši partneri a partnerky, ale ten môj keď zistil, že som tu okamžite mi oznámil - aj ja tam raz napíšem. Nedebatoval so mnou. Jednoducho mi to oznámil. A ja urobím všetko čo mu na očiach vidím. Takže toto je niečo veľmi dôležité. Chcel to Macko takže musí byť. (Vôbec netuším či neporušujeme blogerský kódex keď uverejňujem text nezaregistrovaného človeka, ale verte mi - je mi to jedno)

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 415x
  • 40
Ako medveď dobré správy videl.

Roman Daniel Baranek

Ako medveď dobré správy videl.

Dnes pred obedom sme sa s Mackom vybrali do obchodu. Doma sme nemali cetsoviny a ja som vyhlásil mesiac boja s cholesterolom... a bez cestovín...A bola to taká zázračná cesta do obchodu až tomu skoro ani ja neverím a to som ju od začiatku dokonca prežil.

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 114x
  • 5
Ako medveď galibu narobil.

Roman Daniel Baranek

Ako medveď galibu narobil.

Predpokladám, že sa nikdo nedomnieva, že som svojim životom preplával len tak bez mračien a bez tmavých kútov. Aj za mnou zostala na cete bolesť. Aj za mnou zostali veci, na ktoré niesom dvakrát hrdý. Určite áno.

  • 20. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 533x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu