reklama

Medvedia poézia - pre Macka

Nedeľná chvíľka poézie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Drahý

Tu je tu a tam je tam.
Pomaly
hlúpu hru sme s priestorom
dohrali.

Ty si ty a ja som ja.
Dobrá vec.
My dá tomu ty a ja
na veniec

Ty si tu a ja tu tiež
navždy už.
Zo zrkadla zotieram
starý rúž.

Ty si ja a ja som ty
pre radosť.
Spolu máme želaní
stále dosť

My sme my a my sme tu.
Dobre viem.
Každému tú starú vec
rozpoviem.

Tebe poviem prvému
básničkou.
Drahý, pre mňa navždy si
jedničkou!

Roman Daniel Baranek

Roman Daniel Baranek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  661
  •  | 
  • Páči sa:  693x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu