reklama

Tak už to máme znova za sebou

Tak už máme za sebou tohoročnú Eurovision hudobnú súťaž. Musím sa priznať, že som bol dosť sklamaný. Čo sa vari hudba od 80-tich rokov už nijako nevyvíjala? Mnoho vystúpení bolo nudných, lacných a dokonca žiaľ aj falošne zaspievaných.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Mám pochopenie pre veľkú dávku teatrálnosti (ktovie prečo), ale také semifinálové vystúpenie DJ Boba bolo naozaj za hranicou trápnosti na ktorej som ešte ochotný sa zasmiať. Poznáte ten pocit, keď vám oči lezú z jamiek a brada vám padá a hovoríte si,

- Tak toto nemôže myslieť vážne. On to len tak, akože vtipkuje nie? Nie!

Disko Vampire bolo smrteľne vážnym pokusom autora DJ Boba vysporiadať sa s tak originálnou a špecifickou témou akou sú upíry. No stokrát pomletá blbosť. Nepostúpil ani do finále.

Naozaj prijemných prekvapení, v ktorých zazneli veľké hlasy, náročné spevácke party, prezentácia od teatrálnosti neskĺzla k trápnosti či hystérii bolo len pár.

Mňa na prvý pohľad zaujala Srbská speváčka Marija Serifovič. Klasická kantylénová skladba by sa mohla zdať nudnou, ale zachránil to jej naozaj veľký hlas, skvelý prejav a podľa mňa skvelá, mierne teatrálna a mierne okázalá prezentácia. Už som písal, že také môžem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Eurovíziu tento rok vyhrala lesbička jak vyšitá. Klasická festivalová pieseň v mierne neklasickej úprave zo Srbska - Molitva (Motlitba).

Roman Daniel Baranek

Roman Daniel Baranek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  661
  •  | 
  • Páči sa:  693x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu