Tak napriklad ja? :) Alebo ty, Martin, alebo germa? Ved, za vami bude rad dalsich zakanikov, ktori vas budu pocut. Je to odpekla dlhodoby proces, ale... Minimalne mozeme urobit jednu vec. Ked narazime na unaveneho, demotivovaneho, alebo inak ...neho obsluhujuceho, pokial nas hned neposle kade lahsie, vhodne je prehovorit s nim par slov o niecom, co sa priamo netyka jeho vykonu prace, resp. kvality jeho prace... Staci len sponenut nieco v zmysle: 'Uz mate toho dost, vsak? Kolko uz v kuse makate? Ja viem, ze uz toho mate dost...' ... a nic viac, len vypocut si jeho reakciu, aby vedel, ze sa najde aj taky sialenec, komu na nom zalezi. Mala naplast sice, ale aj mala naplast zastavi silne krvacanie.:))) Aj o tom clanok napisem...:) Ahojte a dakujem za reakcie.:)
x-krat som sa tu hadal s blcami, ktori držiac v ruke peniaze si myslia, že na druhej strane je ich sluha. obchod je o oboch stranach. tie taraniny o važenom zakazníkovi, o jeho spokojnosti a hlavne o tretotiednych ludoch za pokladnou, ma dokažu neskutočne vytočiť. najhoršie je ked majitel zvozi bez príčiny svojho predavača pred zakomplexovanym idiotom.
Podlla mna je to odpoved na to co sa pyta germa a Tamara. Pokrivene vztahy zo socializmu ked "platilo" ze nas zakaznik nas pan. Ze ide o vztah partnesky sa teraz budeme ucit tazko.
Kolkokrat ma sef zvozil pred zakaznikom... Zo zaciatku mojej kariery som to bral ako svoju chybu. Neskor som pochopil, ze som sefom zneuzivany... a na zaver svojej kariery, ked uz som vedel, ze mam isty respekt, sa mi sef po zdrbani pred zakaznikom dosiel ospravedlnit.:) Nepomohlo, aj tak som si myslel ( a myslim si dodnes) ze pan sef bol k..ot.:)
macko, len dnes už asi nie je jednoduché byť niekde štamgastom,lebo v pondelok dobre nakúpiš,si spokojný a v stredu je obchod presťahovaný o dve ulice ďalej a o týždeň je zrušený ... ale nie o tom som chcela
pacilo sa mi to. ten vztah je naozaj na oboch stranach. pamatam si, ked mi pocas brigad niektori davali pekne pocitit, ze som len predavacka. akokolvek som sa snazila. teraz by som im to, veru , mohla vratit. ale aj ja mam pribeh, ked mojej takmersvokre jej kadernicka z vedlajsej dediny volala, ze potrebuje zmenit jej objednavku. takmersvokra nedvihala (bola v zahrade), tak kadernicka obvolala pol dediny, aby jej to niekto odkazal :-) * inak tak mi napadaju dve cukrovinkarne s alkoholom v centre blavy. zeby som ta poznala odtial :-)
aj mi oci zvlhli. No neviem, ja si stale myslim, ze to mas dane, tieto veci sa naucit nedaju. Boli sme v sobotu u Matysaka, je to hotel s restauraciou na Prazskej., Restauracia je noblesna, prostredie prijemne, obsluha maximalne zdvorila, ale , a prave tu je "dokaz" mojho tvrdenia> chlap, ktory nas obsluhoval, bol profesionalne OK, ale do toho prostredia svojim hromotlckym sposobom reci nepasoval. Hlucnostou.... Napriklad: Chutilo vam?, mi priam zareval do ucha, az ma nadvihlo. Formalne sa mu nedalo nic vytknut, ale prave to, ze iba verbalne ovladal zaklady slusneho spravania a obsluhu zvladal dokonale, bolo v tomto pripade akosi malo. Mozem povedat dakujem a dakujem. Obe podakovania budu zniet inak. Jemu ta praca nesedela, pretoze to sa podla mna naucit neda, ak to nemame v sebe, alebo z vychovy doma. Citil som sa stiesnene, ako by bol on nie mojim partnerom, ale panom a ja zakaznikom. Panom, ktory je velkodusny, nakolko to dokaze. Velmi nedokazal. Vdaka za pekny clanok. Dufam, ze je to "uvod rozsiahleho cyklu". Teda niecoho, co si naznacoval uz predvlani: zazitky z tohto obdobia Tvojho zivota.
no